پرسش های متداول
نحوه خرید از سایت کامنرسا به چه صورت است؟

نحوه خرید دقیقاً مشابه خرید از سایت های خرید کالا می باشد. با یک تفاوت جزئی و آن هم رقم نهایی محصول می باشد چرا که قیمت های درج شده حداقل قیمت انجام خدمت مد نظر شما می‌باشد. شما ابتدا قیمت اولیه را پرداخت می نمایید و پس از ارسال مستندات نسبت به محاسبه قیمت نهایی اقدام می شود و به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد. این اتفاق در حداقل زمان ممکن صورت می پذیرد. لذا در اکثر مواقع کار با همان قیمت پایه انجام می شود و در کمتر از 10 تا 20 درصد افزایش قیمت اتفاق می افتد که مربوط به شرایط خاص و برای پروژه های خاص می باشد. در نهایت خروجی برای مشتری ارسال می گردد و در صورتی که مشتری چند خروجی از یک محصول با حالت های مختلف نیاز داشته باشد. برای بار اول رایگان و در دفعات بعدی فقط مبلغ جزئی پرداخت می نماید.

خدمات شما شامل چه کارهایی است؟

ما خدمات دفتر فنی پروژه های عمرانی را ارائه می دهیم که شامل تهیه صورت وضعیت دوره ای انجام کار، تهیه صورت وضعیت تعدیل، تهیه صورت وضعیت تعدیل مابه التفاوت قیر پروژه های راهسازی، تهیه برنامه زمان بندی تفصیلی انجام کار، تهیه لایحه تأخیرات، تهیه لایحه ضرر و زیان، می باشد همچنین در مبحث مکانیک خاک با داشتن کارشناسان مجرب نسبت به تهیه QC Plan، تهیه طرح اختلاط بتن با رده های مقاومتی مختلف و نیز محاسبه جرائم شیت های بتن و آسفالت و عملیات خاکی در جهت حمایت از پیمانکاران اقدام می نماییم. نیز تهیه HSE Plan هم یکی دیگر از خدمات سایت کامنرسا می باشد.

آیا شما خدمات پرینت نیز انجام می دهید؟

خیر سایت ما صرفاً در جهت انجام مباحث فنی و مهندسی است و با خدمات فنی پرینت، پلات و امثال آنها متفاوت است.

در انجام خدمات خود از چه نرم افزارهایی استفاده می نمایید؟

در مبحث صورت وضعیت دوره ای و تعدیل از نرم افزار تکسا و برای تعدیل مابه التفاوت قیر با یک فرمت اکسل و همچنین برای برنامه زمان بندی انجام کار از نرم افزار MSP استفاده می نماییم.

چرا باید به شما اعتماد کنیم و کار خود را به شما واگذار کنیم؟

ابتدا باید به عرض برسانم که اگر به رزومه و مدارج تحصیلی و سوابق ما در سایت مراجعه نمایید متوجه خواهید شد که کوله باری از تجربه  همراه تیم فنی کامنرسا می باشد اما بنده شخصاً معتقدم سابقه به تنهایی ملاک خوبی جهت تشخیص کیفیت کار یک مهندس فنی نیست و شما می توانید با گرفتن مشاوره های اولیه از بخش پشتیبانی به میزان علم و آگاهی تیم فنی پی ببرید و برای این امر کافی است وارد سایت شوید و از قسمت پایین سایت سمت راست به گفتگوی آنلاین با واحد پشتیبانی بپردازید.

به چه دلیلی باید در پرداخت به شما اعتماد کرد و مطمئن بود که کار پس از پرداخت انجام خواهد شد؟

در درجه اول هر سایت فروش کالایی نیز از شما مبلغ کالا را دریافت نموده سپس نسبت به ارسال کالا اقدام می نماید ولی باز هم هیچ تضمینی وجود ندارد که حتماً کالا را ارسال و یا اگر ارسال می‌نماید کالای مد نظر را ارسال نماید. اما در درجه دوم باید به اطلاع برسانم که سایت هایی همانند ما که خدمات ارائه می دهند در صورت کیفیت پایین کار انجام شده و یا انجام ندادن پروژه پیشرفتی در کارشان حاصل نخواهند شد و محکوم به شکست خواهند بود لذا ما به خاطر منافع سایت هم که شده ناگزیر به ارائه خدمات با کیفیت هستیم اما از همه این مسائل که بگذریم ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستیم و همچنین نماد طلایی سایت ساماندهی از سوی وزارت ارشاد و مجوز نشر بر خط را از سوی مرکز توسعه فناوری اطلاعات رسانه های دیجیتال (ناشر دیجیتال) اخذ نموده ایم که همگی در سایت بارگذاری شده و قابل رویت است. همچنین سایت ما توسط صادر کنندگان مجوزها رصد می گردد و قابلیت ثبت شکایت در صورت انجام تخلفات را دارد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید